Kimagasló gazdasági teljesítményt nyújt az Arcus Interactive Group

Kimagasló gazdasági teljesítményéért a Magyar Kockázati és Magántőke Egyesület (MKME) elismerésében részesült az Arcus Interactive Group, a legnagyobb hazai független interaktív ügynökség. Az idén kilencedik alkalommal kiosztott Év Vállalata Díj célja, hogy felhívja a figyelmet a sikeres vállalatokra, egyben kifejezi a kockázati tőke iparág elismerését a kiemelkedő üzleti eredmények iránt.

Az Arcus Interactive Group olyan szempontok alapján érdemelte ki az MKME különdíját, mint a vállalat irányításában és működtetésében tapasztalt vállalkozó szellem, a hosszú távú, üzleti szemlélet, az üzleti sikeresség, illetve a a menedzsment vezéralakjainak vállalatvezetési, stratégiai képessége. Ugyancsak értékelték a díjazott vállalatok kockázati tőkével való kapcsolatát. A 2005 végén a Mirai Interactive és a red-stars interaktív ügynökségek által, a Primus Capital Partners kockázatitőke befektető támogatásával létrehozott Arcus Group idén októberben vásárolta meg a piacvezető keresőmarketing ügynökség, az Arcanian Consulting többségi tulajdonát.

Oláh László a MKME értékelő bizottságának nevében külön gratulált Bruckner Zoltánnak, a Primus Capital Partners képviselőjének az Arcus Group létrehozásában és fejlesztésében betöltött kimagasló szerepéért. Hangsúlyozta, hogy az üzleti siker a tőke, és a menedzsment közös sikere. Az értékes referenciát jelentő különdíjat Szénási Zoltán, az Arcus Csoport igazgatóságának elnöke vette át a Corinthia Grand Hotel Royalban tartott díjkiosztó gálán.

Az MKME által korábbi években díjazott vállalatok között olyanok szerepelnek, mint a Graphisoft, az Index, a Pharmavit vagy a Synergon.

Az Arcus Interactive Group tagjai az Arcanian Consulting, a Mirai Interactive és a red-stars.

Az Arcus csoport tagjainak jelenlegi ügyfelei közé tartoznak: adidas, AVIVA Életbiztosító, British American Tobacco Hungary, Borsodi Sörgyár, Cisco Systems Hungary, Futureal Csoport, Hilton Budapest, IKEA Magyarország, Magyar Telekom, McCann Relationship Marketing, Media Planning Group, Művészetek Palotája, Nemzeti Tankönyvkiadó,  Oracle, Országos Betétbiztosítási Alap, OTP Bankcsoport, Papp László Budapest Sportaréna, Political Capital, Procter & Gamble (regionális központ), Sun Microsystems, Szépművészeti Múzeum, UIP Duna Nemzetközi Film Kft., UNICEF, UNILEVER, Zalakerámia, ZenithOptimedia.

Forrás: kutyu.hu

http://www.kutyu.hu/cikk/55986/