Könyvajánló: Keresőmarketing

Damjanovich Nebojsa

online kommunikációs tanácsadó és tréner

Könyvajánló

Már a könyvesboltokban

Keresőmarketing

1. Ki a könyv célközönsége?
2. Mire jó ez a könyv?
3. Hol vehetem meg?
4. A szerzőről

“Kit érdekel Ön? Ismeri közel 1.8 millió ember az Ön termékét, szolgáltatását, cégét? Érdekel egyáltalán valakit az, amit Ön csinál szívvel-lélekkel? Van értelme sok-sok forintot reklámra költeni? – Nos, a kérdéseknek nincs vége, nem kap 100%-os, megnyugtató választ soha. Mi azonban tudunk válaszolni, hisz Tőlünk – Velünk kérdezik” – Hódi Imre, Góliát kereső

Ki a könyv célközönsége?
A könyv célközönsége minden cég vagy egyén, aki:
– a website-ja látogatói forgalmát szeretné megnövelni,
– a website-ját szeretné láthatóvá tenni az interneten,
– az online marketing költségeit szeretné csökkenteni,
– különleges, más eszközökkel nehezen elérhető célcsoportokat szeretne megcélozni,
– nagyobb online pr-hatékonyságot szeretne elérni.

Minden szakmai szereplő, aki:
– az ügyfeleinek nem tudta megmagyarázni a keresőmarketing lényegét,
– új piaci réseket szeretne kitölteni,
– ezen a területen már szolgáltat vagy értékesít,
– website-ot üzemeltet vagy azon reklámot értékesít,
– marketingstratégiai tervezéssel foglalkozik,
– médiaelemző.

Mire jó ez a könyv?
A könyv célja nem a keresési lehetőségek, technikák és tippek bemutatása egy-egy keresőeszközben. Ez minden, a témával foglalkozó website feladata. Legegyszerűbben fogalmazva, a könyv segít jobban átlátni és megérteni a keresőmarketing fogalmát. Útmutatóként kell szolgálnia az olvasó mindennapi munkájában akkor is, ha a könyvet már elolvasta.

3. Hol vehetem meg?
Márkakönyvesbolt: Műszaki Könyváruház: VI. Nagymező u. 43
Tel./fax: 373-05-00, 373-05-01

Libri ingyenes zöld szám: 06 (80) 254274 (ingyenes információ)

Ekotéka szakkönyvesbolt: Tel: 340-3797, Fax: 320-3804 Teljes ár + postaköltség (postai utánvéttel történik a vásárlás)

4. A szerzőről
Damjanovich Nebojsa, online kommunikációs tanácsadó és trénerként tevékenykedik Budapesten. “E-mail marketing” és “Keresőmarketing” könyvek szerzője, számos konferencia és szeminárium szervezője és előadója. Eddig olyan ügyfeleknek dolgozott, mint NOKIA, HVB Bank, GlaxoSmithKline, DHL, Procter & Gamble, Office Depot és UPC Magyarország. Leginkább a szaksajtóban publikál. Az Online marketing tippek hírlevél főszerkesztője. 

A recenziók
A Startlap – a hazai keresők piacának egyik legprominensebb szereplőjeként – a felhasználók kiszolgálásán túl utat szeretne mutatni a keresők üzleti célú felhasználásához is, folyamatosan bizonyítva azok értékeit.
Nebojsa könyve pont azokat a marketing döntéshozóat és döntés-előkészítőket látja el gyakorlati tanácsokkal, akik mindennapi munkájukban használják vagy terveznek használni online marketing eszközöket. Nekik őszintén ajánlom ezt a hiánypótló művet.
Németh Norbert, Lapigazgató, Sanoma Budapest Kiadói Rt.

Damjanovich Nebojsa Keresőmarketing című könyve az első hazai összefoglaló mű az online marketing immár itthon is feltörekvő ágáról. Közérthetően mutatja be a keresőmarketing alapjait, így érdeklődőknek, webmestereknek, marketingeseknek egyaránt ajánlom “tudattágítóként”.
Fazakas László, Arcanian Consulting

http://www.tk-jk.net/neb/print/Szolgaltatasok/Konyvek/Keres_marketing.html